Hľadáme nadšenca pre nové výzvy, ktorý má skúsenosti s administratívou. Čakajú nás zaujímavé projekty a výzvy, ktoré zvládneme len spoločne!
Na HR oddelení Ti držíme miesto - budeš plnohodnotným kolegom k našej HR Business Partnerke :)
Ak do toho s nami pôjdeš, Tvoje hlavné zodpovednosti budú:
1. Spracúvanie a tvorba dokumentov:
- Tvorba a spracovanie dokumentov súvisiacich so vznikom a zánikom pracovného pomeru (pracovné zmluvy, výpovede, dohody o ukončení pracovného pomeru a i.). - toto je veľká zodpovednosť a bude to Tvoja kompetencia.
- Overovanie správnosti údajov v dokladoch a ich aktualizácia.
- Spracúvanie zmien osobných údajov zamestnancov.
- Oznamovanie týchto zmien príslušným inštitúciám - neboj sa, tento proces je jednoduchý.
2. Archivácia dokumentov:
- Organizácia a udržiavanie archívu HR dokumentov v súlade s internými pravidlami a legislatívnymi požiadavkami, aby bolo všetko na poriadku.
- Digitalizácia dokumentov a správa elektronickej databázy, nech sa nám pracuje rýchlejšie.
3. Komunikácia so zamestnancami:
- Poskytovanie podpory a informácií zamestnancom v súvislosti s ich pracovnými zmluvami, benefitmi a administratívnymi otázkami - budeš si s nimi budovať dôveru.
- Riešenie otázok a požiadaviek týkajúcich sa dochádzky, stravných poukážok, OČR a PN.
4. Správa dát v HRIS:
- Zadávanie a aktualizácia dát v systéme HRIS (Human Resources Information System).
- Kontrola správnosti a úplnosti údajov v systéme.
5. Spracovanie dochádzky a stravných poukážok:
- Evidencia a kontrola dochádzky zamestnancov ako veľmi zodpovedná úloha.
- Spracovanie a distribúcia stravných kariet, objednávanie a nabíjanie kreditu
6. Komunikácia s mzdovou agentúrou:
- Príprava a poskytovanie podkladov pre spracovanie miezd, aj tej Tvojej :)
- Spolupráca s milou pani zo mzdovej agentúry pri riešení otázok a problémov súvisiacich s mzdami.
Ďalšie zaujímavé zodpovednosti a kompetencie:
Spoluvytváranie procesov:
- Navrhovanie zlepšení a optimalizácií HR procesov.
- Účasť na nábore zamestnancov a podpora pri výberových konaniach
Požiadavky:
Preukázateľná skúsenosť so spracovaním administratívnej agendy. Ideálne v teame ale si schopný samostatne riešiť situácie
Schopnosti, ktoré máš:
- Znalosť Zákonníka práce výhodou.
- Precíznosť a orientácia na detaily.
- Analytické myslenie a schopnosť riešiť problémy.
- Vynaliezavosť a schopnosť prichádzať s inovatívnymi riešeniami - budeme ich potrebovať pri nových projektoch
- Schopnosť pracovať s presnosťou a venovať pozornosť detailom.
- Ochota byť plnohodnotným členom tímu, prispievať k spoločným cieľom a podporovať kolegov. Vo Woodcote Group sme jedna veľká rodina a hľadáme do nej nového člena. Nie len zamestnanca :)
Táto pozícia ponúka zodpovednosť a kompetencie a zároveň možnosť aktívne sa podieľať na zlepšovaní HR procesov a prinášať nové nápady do tímu, čím prispeješ k efektívnemu fungovaniu organizácie. A navyše budeš môcť s nami rásť.
Máme mnoho zaujímavých benefitov, z ktorých vyberáme napríklad:
Pracovný telefón
Príjemné a priateľské pracovné prostredie
Možnosť spoluvytvárať kultúru spoločnosti
Firemné raňajky
Zľavy na produkty spoločnosti
A ďalšie, z ktorých si môžeš vybrať.
Ak si trúfaš na takúto výzvu, pošli nám svoj životopis a aspoň niečo o sebe, prečo Ťa ponuka zaujala a my sa Ti ozveme. Spätne budeme kontaktovať každého kandidáta, pretože si vážime snahu a čas, ktorý do reakcie vkladáš.
Tešíme sa na Teba!
Svoj životopis a motivačný list pošli emailom na adresu: personalne@woodcote.sk